Читання 1 клас
Закріплення знань про букви П,п і їх звукове значення.
Мета. Закріпити вміння учнів читати склади,слова,речення з вивченою буквою,складати звукові моделі слів; розвивати зв язне діологічне мовлення,спостережливість; виховувати бережливе ставлення до дерев.
1.Организаційний момент.
2.Повторення вивченого матеріалу.
1)Фронтальне опитування
2)Гра «Впіймай слово»
Вранці тато з магазину
Приніс дітям пластиліну
Здивувалася Поліна:
І нащо мені ця глина?
Пластилін пом яв Павлусь,
До сестрички посміхнувсь-
І в руках у нього виник,
Мов живий, червоний півник.
3.Повідомлення теми і завдань уроку.
4.Закріплення навичок читання складів та слів
1) Робота зі складовою таблицею.
2) Читання слів, поданих в аналитико-сентитичній формі
Со-пі-л-ка
С-в-ас-л
На-ник-ка-на
3) Звуко-буквений аналіз слів
Півник,калина.
Фізкульт хвилинка
4)Гра «Мікрофон»
Називаемо слова з буквою П.
5.Робота за Букварем.
1)Читання слів
2) Читання речень
3) Робота над текстом «Сливи»
А) Читання тексту вчителем.
-Про кого цей текст?
Б) Читання тексту учнями
- У кого була повна миска слив?
- Яке слово пропущено?
- У кого був кошик?
- Фізкульт хвилинка для очей
4) Робота в парах
Діалог
5) Читання речення записаного на дошці
Потрібно берегти дерева.
-Для чого потрібні дерева?
-Які дерева ви знаєте?
6.Підсумок уроку
-Про кого ми читали на уроці?
- Що спільного у словах Пилип, Панас,Павлик,Полінка?
Відгадування загадок і друкування слів-загадок.
Де кінчається алейка,
Стала хатка під дашком,
І живе у ній сімейка
Що годує нас медком.(Вулик)
Не гіркий, і не солоний,
А солодкий і червоний
Як же зветься цей товстун?
Здогадались?(Кавун)
Сірий,зубастий
По лісу блукає,
Їжу шукає.( Вовк).
|